Carburday

Finns inte så mycket att säga idag förutom att det är carbday. Idag äter vi kolhydrater, inget sött dock, helst bara "salta" kolhydrater i form av pizza och pasta =)

Igår spenderade vi med att kolla på fringe och senaste The Mentalist-avnittet. Himla fin kväll med min bästa <3

Jag kan berätta att jag har fått röda prickar (något utslag) precis under armhålan. Min sambo fick liknande utslag för något år sedan och jag tror det beror på uttorkning, måste börja dricka mer vatten. Dessutom brukar de gå bort när man äter lite kolhydrater (vilket jag ska äta idag) så jag håller tummarna.

Ska inte skriva mycket mer idag. Det kommer mer när det är carbfritt igen ;)

*Chubby*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0