HAHA XD

Haha okej helt seriöst. Jag skulle ju va duktig och skriva men så har jag inte skrivit på aslänge. Kan meddela att jag fortfarande äter LCHF så klart. Idag blev det tacoskött med grönsaker och senare under dagen den där goda kycklingsåsen som jag tipsade om! Mumma!

Kan tala om att min vikt nu ligger på 97,5 kg vilket är utomordentligt! Långsamt men säkert går det neråt och om jag har tur så blir det ett väldigt bra resultat till sommaren =D Yeeey!

Imorgon kommer en vän hit och vi ska dra till Max och äta. Vi (läs jag och mina sambosar som alla har bestämt sig för att följa LCHF) ska så klart inte äta menyer med carbs, vi ska äta dubbla hamburgare med GI-bröd (deras GI-bröd har ytterst lite kolhydrater så det förstör inte mycket). Kan rekommendera det om man nu är sugen på något lite extra!

Jag har inte glömt bort er så att ni vet ;) Har bara haft lite fullt upp! Hade tentamen igår och ska ha en nu på fredag så ha tålamod med mig =P

*Chubby*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0