Kycklingsås

Hej alla rara =) Skrev inget igår fastän jag tänkte skriva. Anledningen = inget internet hemma :(

Men nu är det tillbaka iaf och jag är i full gång igen. Kan börja med att meddela att nästa vecka så blir det antagligen ingen uppdatering. Detta beror på att jag har fått jobb den veckan och kommer vara nere hos mamma och pappa. Tro inte jag kommer fuska ;) Det blir LCHF hela vägen, även när jag jobbar :) Man får försöka överstiga hindren =P

Idag hade jag skola, skolan är igång på riktigt nu. Tog med mig mackor (med Low Carb-brödet, självklart) och nu har jag lagat mammas "berömda" kycklingsås. Den ska egentligen ätas med pasta och kokta grönsaker men jag och baby kör på bara såsen som någon slags mustig soppa hehe. Det är jättegott med massa champinjoner i!

Just nu hinner jag inte lägga upp receptet men jag lovar att göra det någon gång. Lätt att göra och himla GOTT!

*Chubby*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0