My feelings for you

Jag skäms lite ju =P Har hoppat över bloggandet ett tag nu. Nu är jag tillbaka iaf! Hade skola till 12 idag och några ärenden i stan som nu är avklarade =D

Det är helt sjukt vad hungersokänslig man är när man äter LCHF. Mitt första mål på dagen är oftast runt 15 eller 16.00. Äter inget innan skolan och sen när jag väl äter hemma så är jag knappt hungrig. Gillar det asmycket. Brukar tycka det är jobbigt att gå runt hungrig och inte ha tid att äta. Nu kurrar bara magen som ett tecken att det är dags för mat, men hungerskänslan finns inte =D

Idag stekte jag korv faktiskt. Ostwienerkorv med 76% kötthalt. Gott och lite nyttigare än de vanliga korvarna med massa skit i som jag inte ens vågar läsa på förpackningen. Till det stekte jag ägg och åt ostfyllda röda feferoni.

Nu kom syrran hem och vi ska dra in till stan en stund.

*Chubby*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0