Thai

FOOOD =D Mums! Inte riktig så klart. Idag åt jag ingenting, min första måltid var kl halv 7 ikväll. Inte så att jag inte ville äta, utan jag hann inte :/ Hade tenta idag så jag satt och pluggade hela morgonen, gick dit, gjorde den och kom hem för att laga mat som då blev klar halv 7. Ingen större skada skedd iaf ^^

Vi friterade nuggets och hackade kycklingfileér som vi stekte i en wokpanna tillsammans med frysta sommargrönsker, färsk broccoli och 2 påsar red curry - kryddblandning. Till det var det grill och garlic - sås =D Blev mumsigt iaf!

Imorgon är det en liten carbdag igen =) Jag och älsklingen ska ut och äta på en tacos/pizzabufé =D Bra skit!

Nu ska jag njuta av rastlösheten som brukar följa en tenta!

*Chubby*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0