Viktminskningen

Wow, jag är verkligen dålig på att uppdatera här alltså =P Men men, får väl bli lite mer random istället när jag har tid. Sjukt mycket i skolan nu faktiskt.

Angående viktminskningen så kan jag tala om att jag nu är nere i 94,8 kg. Det är ju verkligen inte dåligt med tanke på min startvikt. Kläderna sitter lösare (de jag köpte när jag var som störst) samt jag får på mig lite gamla kläder =) Jackan märker jag det mest på, den brukade sitta åt lite och visa lite "form" så att säga, nu sitter den löst och jag vågar nästan påstå att den lite smått ser ut som en svart plastsäck haha tur att vintern går mot sitt slut o jag slipper ha den länge till.

Imorgon blir det ytterligare den berömda carbdagen =P Orkar ju inte äta lika mycket längre så det lär ju inte vara såå carbigt heller.

Vid sidan av vikten kan jag ju meddela att jag mår bättre psykiskt och har mer energi nu när kosten tar ut sin fulla rätt. Känns riktigt bra att veta att jag nu är på väg mot rätt håll =D Fortsätter det i den här takten så kan det verkligen bli "beach 2011" det här året haha.

*Chubby*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0