Woop woop

Rubriken är en inspiration från en vän ;) Jag ska försöka hjälpa henne sprida uttrycket =D Lev med det!

Är himla glad och jag kan berätta att mitt projekt har gjort framsteg =D Jag väger nu 93,5 kg och mår bra =D Idga stekte vi en hel kyckling i ugnen med färska grönsaker, det blev riktigt gott kan jag meddela!

Om jag inte har nämnt det innan så har vi fått hem boken "matrevolutionen" av kostdoktorn nu! Har börjat småläsa den och den är himla bra!

Har väl inte mycket mer att skriva förutom att jag mår bra (bättre än vanligt) och känner mig hälsosam för första gången i mitt liv haha =D Ja just det! Höll på att glömma... Fick på mig min röda vinterjacka igen! Woop woop för det! Ett stort sådant till och med!

*Chubby*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0